loading...
rezabarati
reza بازدید : 44 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)
نویسنده: رضا براتی
 
 
دیجیتال مارکتینگ فعالیتی است که در صورت آشنایی با ابزارها و بهره‌گیری مناسب از آن‌ها می‌تواند درآمد زیادی نصیب شما کند. در صورتی که مدت‌ها است به عنوان یک دیجیتال مارکتر فعالیت می‌کنید و هنوز آنطور که باید پیشرفت نکرده‌اید، این مقاله را بخوانید. من در این مقاله تلاش کردم با معرفی ابزارها از یکدیگر شما را به هدفتان نزدیک‌تر کنم.
شاید شما هم علاقه‌مند باشید جدیدترین و بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال را پیدا کنید.
ابزارهای بازاریابی دیجیتال به شما تنها در ارائه‌ی یک استراتژی مناسب کمک می‌کند و ساخت یک استراتژی مناسب می‌تواند به شما در رقابت با رقیبان خود کمک کند.
ابزارهای بسیار زیاد و اساسی از جمله بازاریابی از طریق ایمیل، فرم‌های وب‌، تجزیه وتحلیل و ... وجود دارند، اما با این حال ابزارهای دیگری با تخصص بیشتر از جمله ردیاب‌های رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ابزارهای طراحی و ... هم وجود دارند که بسیار کاربردی هستند.
برای اینکه استراتژی بازاریابی خود را به طور مناسب طراحی کنید می‌توانید، از 63 ابزاری که به شما معرفی کردم استفاده کنید.
چند ابزار برتر بازاریابی دیجیتال:
  1. Hubspot (هاب اسپات)
  2. Ahrefs (اهرفس)
  3. Proof (اثبات)
  4. Survey Anyplace (نظرسنجی در هر مکان)
  5. Yoast (جوانمرد)
  6. Slack (سستی)
  7. Trello (ترلو)
  8. Canva Business
  9. Google Adwords
  10. Google Analytics (تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل)
  11. MailChimp
  12. Asana (آسانا)
  13. BuzzSumo
  14. MeetEdgar (ملاقات ادگار)
15. لیست کامل ابزارها
بازاریابی هاب اسپات (Hubspot):
شما می‌توانید در هر مرحله‌ای که هستید از HubSpot استفاده کنید، ابزارهای مختلفی برای کمک به شما در رونق کسب و کارتان در آن وجود دارد.
با شروع به استفاده از این برنامه، چند ابزار به صورت رایگان در دسترس شما است. شما می‌توانید کمپین‌های بازاریابی را از طریق ایمیل ارسال کنید و رفتار بازدیدکنندگان سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.
با اتوماسیون پیشرفته‌ی بازاریابی همه چیز سخت‌تر و پیچیده می‌شود، از مدیریت محتوا و رسانه‌های اجتماعی گرفته تا ردیابی ایمیل‌ها و ... . حالا زمانی است که شما از ابزارهای پولی استفاده کنید، HubSpot یک راه حل برای هر یک از این مشکلات است.
پس به طور کلی این ابزار به ما امکان این را می‌دهد تا میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید و رفتار بازدیدکنندگان را به خوبی تجزیه کنید.
قیمت این برنامه چگونه است؟ هزینه‌ی قابل پرداخت شما با توجه به استفاده از نوع ابزار شماست که آنها به صورت رایگان تا 3200 دلار در ماه می‌باشند.
Ahrefs (اهرفس):
Ahrefs یک ابزار جامع جستجوگرها است که به شما کمک می‌کند تا بازدید وب‌سایت خود را افزایش دهید.
Ahrefs برای تجزیه و تحلیل رقیبان بسیار عالی است، به شما این امکان را می‌دهد که متوجه شوید، چه کسی به رقبای شما لینک می‌دهد، صفحه‌های برتر آنها و موارد دیگر را بررسی کنید. می‌توانید با استفاده از ابزار Content Gap نقاط ضعف اصلی را در محتوای خود شناسایی کنید.
همچنین ابزار Top Pages به شما این امکان را می‌دهد که ببینید، کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و نیز می‌توانید میزان بازدید به سایت‌های رقبا را مشاهده کنید.
این محصول به راحتی می‌تواند قوی ترین محصول در این فضا باشد.
Proof (اثبات):
Proof به وب‌سایت شما متصل می‌شود و برای تقویت تبدیلات در سایت شما از اثبات اجتماعی استفاده می‌کند. آنها پیغام‌های اثبات اجتماعی (به عنوان مثال 25 نفر در حال مشاهده این پست هستند)، بررسی‌ها و فیلم‌هایی که مشتریان از سایت شما بازدید می‌کنند را هدف قرار می‌دهند، اجرا می‌کنند.
ویژگی‌های معروف Live Visitor Count و Hot Streak درک مشتری از نام تجاری شما را تقویت می‌کند. علاوه بر این، نصب آن بسیار آسان است.
شما می‌توانید بازدیدکنندگان خود را شناسایی کرده و مراحلی را که در سایت شما طی می‌کنند را بررسی کنید، که می‌تواند به بهینه‌سازی طراحی سایت شما کمک کند.
هزینه‌های این ابزار چگونه است؟ قیمت این ابزار بر اساس میزان بازدید وب‌سایت شما مشخص می‌شود.
Survey Anyplace (نظرسنجی در هر مکان):
در ابزار Survey Anyplace  شما می‌توانید به راحتی CRM یا ابزار بازاریابی ایمیل خود را منتقل کرده و فعالیت‌های پرورش سایت خود را به راحتی شروع کنید.
قیمت این ابزار چگونه است؟ نسخه آزمایشی آن رایگان در دسترس کاربران است.
Yoast (جوانمرد):
Yoast یک ابزار بسیار محبوب است که هم با Gutenberg و هم با ویرایشگر Classic در وردپرس کار می‌کند.
Yoast ابزاری عالی برای کمک به شما در بهینه‌سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو است. Yoast به شما کمک می‌کند محتوای اصلی را انتخاب کنید تا کلمات کلیدی را برای کمک به شما در رتبه بندی کند. همچنین این ابزار خوانایی صفحه شما را ارزیابی می‌کند و با ابزار Flesch Reading Ease به آن نمره می‌دهد.
این ابزار بر اساس الگوریتم‌های گوگل به صورت خودکار هر دو هفته یکبار به روز می‌شود، بنابراین می‌توانید همیشه در مورد SEO خود به روز باشید.
قیمت ابزار Yoast چگونه است؟ ابزار Yoast برای وردپرس رایگان می‌باشد.
Slack (سستی):
Slack امروزه یکی از خدمات ارتباطی مورد علاقه در تجارت است. این یک ابزار عالی برای شبکه سازی و ملاقات با دیگران در فضای بازاریابی دیجیتال است و به شما آزادی می‌دهد تا در صورت لزوم به کانال‌ها بپیوندید یا آنها را ترک کنید.
از آنجا که این یک کانال ارتباطی بسیار محبوب است، دارای اجازه تغییرات متنوع با ابزارهای دیگر است.
قیمت‌ها و هزینه‌های این ابزار به چه صورت می‌باشد؟ برای شرکت‌های کوچک یا متوسط رایگان است، اما برای دیگر شرکت‌ها به صورت سفارشی قیمت گذاری می‌شود.
Trello (ترلو):
Trello ابزاری برای مدیریت محتوا می‌باشد که بسیاری از شرکت‌ها از آن برای ایده‌پردازی و استراتژیک‌سازی مطالب استفاده می‌کنند. در واقع شما باید برای استفاده از Trello در ابزار HubSpot از زمان برنامه ریزی برای انتشار پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید.
دلیل جذابیت Trello رایگان بودن آن برای تیم‌های کوچک و مشاغل است و برنامه ریزی آنلاین محتوا را فراهم می‌کند.
Canva Business:
Canva یک پلتفرم طراحی کردن است که به کاربران امکان این را می‌دهد که با استفاده از تصاویر، آیکون‌ها، اشکال و فونت‌های سفارشی از فهرست Canva تصاویری ایجاد کنند. این یک روش راحت و زیبا برای طراحی آرم‌ها، ارائه‌ها، تصاویر یا نمودارهای خود بر اساس نیازهای تیم شما ارائه می‌دهد.
علاوه بر این، Canva نیاز به یک طراح با تجربه را رفع می‌کند و شما را قادر می‌کند با استفاده از مجموعه‌ی تصاویر گسترده‌ی آنها، تصویری دقیق را که در ذهن دارید ایجاد کنید.
Google AdWords:
Google AdWords یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تبلیغ تجارت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجوی  گوگل است. AdWords یک روش عالی برای نمایش محصولات یا خدمات خود در صفحه نتایج گوگل برای سوالات بسیار خاص است.
شما به این فکر کنید فردی یک موضوع را در موتورهای جستجو سرچ می‌کند، اکنون شما هستید که باید بر روی سایت خود کار کرده باشید تا به صورت استاندارد برای کاربران به نمایش گذاشته شود. همچنین می‌توانید کلمات کلیدی را به کابران پیشنهاد دهید تا بازدید محتوای خود را بیشتر کنید.
در نهایت، این ابزار به شما کمک می‌کند تا بازدیدهای بیشتری را به وب‌سایت خود منتقل کنید.
نحوه‌ی پرداخت هزینه‌های این ابزار چگونه است؟ Google AdWords یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای تبلیغ تجارت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجوی  گوگل است.
Google Analytics (تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل):
Google Analytics یک استاندارد برای تجزیه و تحلیل وب‌سایت‌ها است. امروزه، اگر سطح بالایی از تخصص این ابزار را نداشته باشید، به عنوان یک بازاریاب دیجیتال کارتان دشوار می‌شود.
به عنوان مثال این ابزار می‌تواند به شما نشان دهد چه افرادی به سایت شما می‌آیند، بیشتر در چه صفحاتی از سایت شما می‌مانند و از کجا وارد سایت شما می‌شوند.
یکی دیگر از مزایای آن رایگان بودن آن می‌باشد.
MailChimp:
MailChimp ابزاری برای بازایابی و تبلیغات از طریق ایمیل می‌باشد که برای تنظیم کمپین‌ها به صورت خودکار طراحی شده است.
استفاده از برخی ابزارها به شما کمک می‌کند مخاطبان خود را بشناسید و ببینید با چه کسانی باید صحبت کنید.  با استفاده از ابزارهای طراحی آسان، برند خود را به طور درستی درخشان کنید. دستیار خلاق مجهز به هوش مصنوعی این ابزار در عرض چند ثانیه طرح‌های سفارشی را برای شما ایجاد می‌کند.
قیمت‌های این ابزار وابسته به نوع ابزار تایین می‌شود که می‌تواند رایگان تا 199 دلار باشد.
Asana (آسانا):
آسانا یک سیستم مدیریت گردش کار مشترک می‌باشد که برای ساده‌سازی و اهداف بین تیم‌ها طراحی شده است.
ابزار Portfolios همچنین به شما امکان این را می‌دهد وضعیت پروژه‌های خود را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم شما از حمایت و انگیزه برخوردار هستند تا به موقع اقدامات بازاریابی دیجیتال خود را انجام دهند.
MeetEdgar (ملاقات ادگار):
MeetEdgar ابزاری عالی برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.
با استفاده از این ابزار، مرورگر می‌تواند پست بنویسد و حداکثر پنج مورد مهم را از محتوای ارسال شده شما استخراج کند تا به راحتی آن را به اشتراک بگذارید. می‌توانید محتوای خود را به دسته‌ها، دسته بندی کنید و در مورد زمان اشتراک مطالب از هر دسته تصمیم بگیرید.
MeetEdgar با LinkedIn ، Twitter ، Facebook و Instagram هماهنگ و یکپارچه شده است.
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 555
  • بازدید کلی : 1,557